موسسه نیکوکاری سرای مهر دستان سپهر(سرمد) | تقدیر استانداری اصفهان از مؤسسه سرمد
موسسه نيکوکاري سرمد به عنوان نهادي مردمي، غير دولتي، غير سياسي و غير انتفاعي به منظور ايفاي نقش اجتماعي و انساني خود و با هدف حمايت از کودکان کار و کودکان در معرض آسيب، از مرداد ماه سال 1393 تلاش خود را در اين عرصه آغاز نموده است
موسسه نيکوکاري سرمد
16492
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16492,single-format-standard,theme-bridge,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

تقدیر استانداری اصفهان از مؤسسه سرمد

تقدیر استانداری اصفهان از مؤسسه سرمد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری اصفهان طی مراسمی از مدیرعامل مؤسسه نیکوکاری سرمد(سرای مهردستان سپهر) تقدیر کرد.

محمود ابراهیمی مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری اصفهان در آیین تجلیل از سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد استان اصفهان از سعید پورنیک مدیرعامل مؤسسه نیکوکاری سرمد(سرای مهردستان سپهر) تقدیر کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است: ستایش شایستگی‌ها مصداق شکر نعمت است؛ موفقیت و پیشرفت در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی در پرتو تلاش صاحبان اندیشه و همت‌های متکی به الطاف الهی می‌باشد، اهتمام مجدانه و کوشش‌های بی‌دریغ همراه با سعی وافر در رشد و اعتلای سازمان‌های مردم‌نهاد در سال ۱۳۹۶ شایسته سپاسگزاری می‌باشد.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری اصفهان تصریح کرده است: اینجانب ضمن ارج نهادن به مساعی اعضای محترم آن سازمان مردم‌نهاد بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می‌نمایم.

در بخش پایانی این تقدیرنامه بیان شده است: امید است در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در شکوفایی سازمان‌های مردم‌نهاد کوشا و موفق باشید.