موسسه نیکوکاری سرای مهر دستان سپهر(سرمد) | گزارش واحد اجتماعی از شناسایی مورخ ۱۱ آذرماه ۹۹
موسسه نيکوکاري سرمد به عنوان نهادي مردمي، غير دولتي، غير سياسي و غير انتفاعي به منظور ايفاي نقش اجتماعي و انساني خود و با هدف حمايت از کودکان کار و کودکان در معرض آسيب، از مرداد ماه سال 1393 تلاش خود را در اين عرصه آغاز نموده است
موسسه نيکوکاري سرمد
17018
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17018,single-format-standard,theme-bridge,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

گزارش واحد اجتماعی از شناسایی مورخ ۱۱ آذرماه ۹۹

گزارش واحد اجتماعی از شناسایی مورخ ۱۱ آذرماه ۹۹

۱- خانواده ی ایرانی، دارای ۳ فرزند. فرزند پسر ۱۳ ساله به دلیل مشکلات مالی ترک تحصیل کرده و مشغول به کار است. پدر برای تامین پول ودیعه ی منزل، یک‌ کلیه خود را فروخته و چون قادر به کار سنگین نیست، به صورت سیار تعمیرات موتور انجام می دهد.

مقرر گردید خانواده پذیرش شده و جهت بازگشت مددجوی پسر به مدرسه و همچنین کارآفرینی و توانمند سازی برای خانواده برنامه ریزی گردد.

۲- خانواده ی ایرانی، دارای ۴ فرزند. با توجه به اینکه مشکل خانواده صرفا” اختلافات زناشویی پدر و مادر و مشکلات عصبییِ پدر خانواده بوده ولی از لحاظ وضعیت زندگی و منزل در شرایط نسبتا” مناسبی بودند، لذا این خانواده در جامعه ی هدف موسسه نبوده و پذیرش نشدند.

۳- شناسایی مجدد یکی از خانواده های تحت پوشش جهت پیگیری وضعیت یکی‌از اعضای خانواده که دارای اعتیاد بوده و به تازگی با حمایت موسسه ترک داده شده است. وضعیت ظاهری و عمومی وی خوب بوده و مقرر گردید جهت ادامه ی روند بهبود برای دریافت خدمات مشاوره ای به موسسه رجوع کنند.