موسسه نیکوکاری سرای مهر دستان سپهر(سرمد) | گزارش درمان خانم ش. الف ( ۱ )
موسسه نيکوکاري سرمد به عنوان نهادي مردمي، غير دولتي، غير سياسي و غير انتفاعي به منظور ايفاي نقش اجتماعي و انساني خود و با هدف حمايت از کودکان کار و کودکان در معرض آسيب، از مرداد ماه سال 1393 تلاش خود را در اين عرصه آغاز نموده است
موسسه نيکوکاري سرمد
17016
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17016,single-format-standard,theme-bridge,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

گزارش درمان خانم ش. الف ( ۱ )

گزارش درمان خانم ش. الف ( ۱ )

خانم ش. الف. ۲۸ ساله، مادر دو مددجوی ما در سرمد است. وضعیت معیشتی این خانواده در زیر خط فقر (قرمز) و مشمول دریافت همه ی خدمات تعریف شده در موسسه ی سرمد می باشند.

با توجه به اینکه ایشان سالها از قلب درد و تنگی نفس رنج می بردند، با پیگیری واحد سلامت و با هماهنگی نیکوکار محترم آقای دکتر روستا، توسط متخصص قلب (آقای دکتر خسروی) ویزیت شدند که پس از انجام نوار قلب و اکو، تشخیص اولیه، لزوم جراحی دریچه ی قلب بوده است.

ایشان در نوبت اکوی تخصصی بیمارستان خورشید هستند و بعد از آزمایشات مربوطه، تصمیم نهایی برای چگونگی این جراحی توسط پزشک محترم اتخاذ خواهد شد.

ازطرفی، به دلیل نداشتن دفترچه ی بیمه، واحد سلامت پیگیر اخذ دفترچه برای ایشان بوده تا کمکی هرچند مختصر برای هزینه های سنگین جراحی و مراقبتهای پی در پی بعد از جراحی باشد.

اطلاعات روند درمان خانم ش. متعاقبا” به آگاهی عزیزان خواهد رسید.