موسسه نیکوکاری سرای مهر دستان سپهر(سرمد) | طرح عیاران قدر ۹۵
موسسه نيکوکاري سرمد به عنوان نهادي مردمي، غير دولتي، غير سياسي و غير انتفاعي به منظور ايفاي نقش اجتماعي و انساني خود و با هدف حمايت از کودکان کار و کودکان در معرض آسيب، از مرداد ماه سال 1393 تلاش خود را در اين عرصه آغاز نموده است
موسسه نيکوکاري سرمد
22
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-22,single-format-standard,theme-bridge,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

طرح عیاران قدر ۹۵

طرح عیاران قدر ۹۵

طرح «عیاران قدر» آیینی است به تأسی از حضرت امیرالمومنین(ع) و در راستای یادآوری رنج محرومان که هر ساله توسط مؤسسه نیکوکاری سرمد به اجرا در می آید، امسال نیز در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد. با این امید که در تمام روزهای سال به یاد نیازمندان شهرمان باشیم و این اقدام معنوی، چراغ راهمان گردد.

چشم انداز طرح عیاران قدر:

در راستای کاهش اثرات مخرب سوء تغذیه کودکان و نوجوانان خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان و آشنایی نیکوکاران با معضلات خانواده های تحت پوشش و دیگر نیازمندان در بلند مدت و تامین بخشی از مواد غذایی مورد احتیاج آنان،نهاد مردمی سرمد هرساله در شب ۲۱ ماه رمضان، اقدام به برگزاری طرحی در این زمینه مینماید و نیاز غذایی یک ماه خانواده ها را با کمک خیرین برآورده میسازد.
گاهی این روند در طول سال نیز با کمک نیکوکاران ادامه میابد.

نقطه هدف این طرح:

یاد آوری اهمیت تغذیه در سلامت و رشد کودکان و نوجوانان میباشد.
یاران نیکوکار میتوانند از نتیجه عملکرد خود در این طرح که به منظور یادآوری اهمیت تغذیه در سلامت روح و جسم کودکان و نوجوانان میباشد مطلع گردند.

و اینک سهم من، سهم تو، سهم انسانیت و وجدان بیدار در این میان چیست؟
باید که دستانمان را به هم بدهیم و زنجیر انسانیت بسازیم، حلقه ها را تنگ تر کنیم و هدفمان را در جهت شادنمودن نیازمندان شهرمان تجلی بخشیم.
شما می توانید از طریق اهدای مبالغ نقدی و یا کمکهای غیر نقدی (تهیه ی هریک از اقلام) سهمی در تأمین محتوای کیسه های اهدایی به نیازمندان داشته باشید.

شایان ذکر است که این طرح هرساله با یاری نیکوکاران عزیز در شب ۲۱ ماه رمضان به اجرا در می آید.